Direktlänk till inlägg 25 december 2008

En avklarad jul,

Av Angelica Eriksson - 25 december 2008 13:00

Julen är snart över, och visst har den varit bra.
Än så länge i alla fall.

Gårdagen började med att jag väcktes, moder frågade om jag skulle följa med till mormor och morfar, men hostig och febrig som jag var (är) orkade jag inte.
Jag fortsatte sova, vaknade och ja, gjorde iordning mig och sådant innan familjen kom hem.
Sedan var det julklappsöppning vid granen med julmusik.
Mysigt.
Jag fick;

- pengar

- en t-shirt från Kristina, eller ska man säga svärmor? ;)
- lösnaglar
- en fin ask med smink i

- en våffeltång

- Venus breezer

- hörlurar

- en fin lampa av mormor och morfar

- handduk

ja, det var nog allt, kommer inte riktigt ihåg.

Efter paketöppningen och lite spelande på Simons Rock band tour gick vi vidare upp till min moster där eftermiddagen och kvällen skulle spenderas.
Det blev mat, julklappsbyte, godis och massor av trevligheter.

Klockan gick och alla drog sig hemmåt, jag följde med min andra moster hem till sig och var med kusinerna lite.
Det blev  Svensson svensson och hostmedecin, haha.
Tur att inte fader var med.

 
Och efter det var denna julafton slut.

Idag är det juldagen och ingenting, absolut ingenting ska göras.
Jag ska ligga i min säng hela dagen och kurera med thé och halstabletter, jag ska underhålla mig med TV och en bok.
Sen ska jag försöka övertala mina föräldrar att åka till Ikea så jag kan få nya saker till mitt rum.
(hähä)

Nu ska jag roa mig med att spela Rock band en stund!

Hade ni en bra jul btw?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Eriksson - 21 juni 2009 21:39

http://angeliicae.blogspot.com/

Av Angelica Eriksson - 12 juni 2009 08:11

Jag gjorde fin hos Anders imorses medans han tog på sig studentmössan och kavaj. Åh, världens vackraste.   Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja med våran avslutning. Treorna gapar, skriker, sjunger och visslar i korridorerna och jag...

Av Angelica Eriksson - 10 juni 2009 12:18

Det får inte ske igen, det ska inte bli som vi en gång hade det. Nya blickar och nya känslor.Och vi klarar det,   Ikväll ska vi grilla och dricka lite.Imorgon är vi lediga och på fredag är det student och avslutning. Jag tror det blir bra. ...

Av Angelica Eriksson - 8 juni 2009 15:01

Helgen har passerat med rasande fart och roligt har vi haft på köpet! I fredags hade jag och Anders myskväll med min kära mor och fader.Vi tittade på "Vi hade tur med vädret -igen" och åt chips. Filmen var bra, bra, bra. I lördags shoppade jag ett lå...

Av Angelica Eriksson - 4 juni 2009 17:47

Jag ska också dansa i natten på tomma gator, med en vacker man.Någon natt.     http://www.youtube.com/watch?v=q-4icsfqTC4 ...

Ovido - Quiz & Flashcards