Alla inlägg den 29 december 2008

Av Angelica Eriksson - 29 december 2008 21:01

Som sagt, varit på stan idag och hittade ett och annat.
Köpte en klänning som jag ska ha på nyår samt en fin väska.

Först träffade jag Ida i stan och gick en stund med henne, sen tillbringades resten var tiden med My.
Det var trevligt.


Dagen har inte innehållit så mycket mera, 

besvikelser efter besvikelser.
Ingen dag för mig inte.


Men nu är det Cityakuten som gäller, sen ska jag nog sova. 

Natti!

Av Angelica Eriksson - 29 december 2008 10:40

Klockan är nu snart 11 och då ska jag gå upp ur min varma sköna säng för att äta frukost.
Sen blir det att göra iordning sig och lite så och åka in till Skövde för att leta efter en klänning.
Hoppas på att jag hittar något, annars får jag väl ta något gamalt i garderoben till nyår.

Ikväll vet jag inte vad som kommer hända.
Hade ju bestämt med mannen att han skulle komma hit,

men nejnej,
Och jag kommer inte uttrycka mig mer än så här..


Nej, frukost vare ja!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards