Alla inlägg den 5 december 2008

Av Angelica Eriksson - 5 december 2008 14:03

För tillfället sitter jag i skolan, teknisk komunikation är på schemat.
Vi har blivit indelade i grupper, men min partner är sjuk tydligen.
Men jag kan ju inte göra något utan honom, så..

Här sitter jag i ett hörn, själv. Det är ganska skönt faktiskt.

Huvudvärk.


Efter skolan ska jag och mammsen gå på stan. Jag tycker att det ska bli mysigt.
Strumpbyxor och en tröja ska inhandlas. Och Håkan-biljetter.

Det ser jag framemot.

Mina kompisar ska tydligen tälta utanför Arenan där Håkan ska spela 1 dag innan konserten är.

Med tält. Det är nog mysigt för dom, men jag ska gå dit efter skolan tror jag, istället för att ligga i ett tält en kall mars-månad.


Ikväll ska jag och mannen mysa,

jag ska nog tvinga till mig lite massage.

Och sömn.

För imorgon måste jag må bra, då är det julmiddag med mannens släkt.

Det ska bli mysigt, tror jag. Om jag mår bra och humöret är oberört går det nog bra.


Av Angelica Eriksson - 5 december 2008 07:51

Jag blev väldigt glad i morses, för jag såg att det hade kommit mera snö.
När jag sedan tittade ut andra gången blev jag dock väldigt besviken, för i gatulampans sken vräkte regnet ner.

Ännu har det inte slutat regna,
och på radion sa dom att det skulle regna hela dagen.

Sedan hörde jag att i en glaciär som smält i Norrland hade ett träd kommit fram. Det var tydligen över 7000 år gamalt.
Då blev jag lite rädd.

Tänk om det finns ett konstigt djur i isen som kommer fram,

lite så som i Ace Age när dom läskiga fiskarna smälter ut ur isen.

 Men det återstår och se, än så länge är det ju bara ett träd.

Och träd är ju ofarliga.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards