Alla inlägg den 31 december 2008

Av Angelica Eriksson - 31 december 2008 12:47

Angelica önskar alla människor ett Gott Nytt År!


Dagen har börjat med en skön dusch, och snart ska de bli en promenad

till Ica. Där blir det inköp av mat vi ska laga ikväll och tacos står på menyn.

Det ska bli trevligt, jag och Anders peppar lite smått redan ;)
hähä.

 Jo, men kvällen ska bli bra, och inte förstörd och jävligt kul ska vi ha det.


Det känns inte som att året ska ta slut riktigt än,

det känns som om att julen inte är avklarad. Som att december månad är kvar, med vinter och kalla dagar.

Visst, kalla dagar är det. Men det känns som om allt dedär ska komma nu och inte början på ett  nytt år.

Men visst, jag ser fram emot det. Det kan nog bli ett bra år.

Hoppas jag.


Och med 2008 kommer jag komma ihåg sommaren, den har varit den bästa.

Helsingborg, vackra sommardagar, bad och andra härligheter.  

Jag hoppas att 2009 kommer bli ännu bättre, ännu varmare och med mera "äventyr" om man ska kalla det för de.


Men nu är det dags för promenad och liknande.

Ha en trevlig kväll allihopa!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards