Alla inlägg under januari 2009

-

Av Angelica Eriksson - 31 januari 2009 18:54

Om jag hade en enda önskning som skulle slå in, då vet jag exakt vad jag skulle önska;
Låt vår kärlek leva igen,

</3

Av Angelica Eriksson - 30 januari 2009 08:41

Vaken.

Drömmen tog slut.

Den var underbar, nu är det över.


jag ser dig fortsätta nu
med varsamma kliv
jag ser dina drömmar sakta lossna
från mitt liv

Av Angelica Eriksson - 27 januari 2009 12:23

Hej hej ny frisyr.

Om några timmar i alla fall och det kommer bli skönt.


Innan blir det stan med Ida och mat med Anders.

Av Angelica Eriksson - 25 januari 2009 21:25

Jag ska allt ta mig i kragen och köpa en muffinsform.

Sen ska jag försöka mig på att göra fina cupcakes.

Om jag lyckas är alla välkommna på muffin-kalas hemma hos mig, med kaffe eller the eller vad man nu gillar.

Saft kanske?


Kan jag lyckas med dessa underbara bakelser? 

Av Angelica Eriksson - 24 januari 2009 22:55

Förkyld,

ont i kroppen,

huvudvärk.

Vad mer ska man säga,

Av Angelica Eriksson - 21 januari 2009 21:42

Trötta ögon. Blickar. Tittar.

Ingenting. 


Och det dödar henne långsamt. 

Ibland i alla fall.

Ibland räddar han henne.

Av Angelica Eriksson - 20 januari 2009 18:36

Mina ögon värker, mitt huvudvärker, och min rygg gör ännu ondare.

Jag börjar nog bli gamal. 

 Skolan var fruktansvärt seg idag, lika seg som mig nästan.

Jag orkade ingenting, men imorgon ska jag vara fin och glad. 

Det har jag bestämt. 

 Imorgon kväll ska jag börja på vattenaerobic också, jag kan vara pepp!


 Jag funderara också på hur jag ska klippa och färga håret nästa vecka då jag har fixat en tid hos min underbara kusin.

Några ideér?

Permanenta?
Lugg?

Toppa?

Raka?

ja, varför inte?


Men något jag borde tänka på istället är det förbaskade fysikprovet på torsdag.

Formler hit och dit, men ingenting fastnar. 

-Hej kom och hjälp!

Av Angelica Eriksson - 19 januari 2009 22:44

Och det vackraste är att jag kan vakna på morgonen,

veta att jag är lyclig och att du är min.


Det vackraste är när du vrider på dig när alarmet ringer på morgonen, drar dig intill mig och gosar ner ansiktet i min nacke. 


Det är en underbar känsla.

 

Ovido - Quiz & Flashcards