Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Angelica Eriksson - 6 januari 2009 15:13

Tisdag eftermiddag, och bara 1 dag ledighet kvar. Och jag har lyckats vända på dygnet, hamen. Somnade 3 inatt, vaknade sisådär vid 12.
Får försöka gå upp tidigt imorgon så att man är trött på kvällen. 


Snart kommer min man, det ska bli skönt att träffa honom. Han ger mig styrkan. Det är konstigt hur en annan människa kan göra så att lyckan stiger över huvudet, hur glad man blir bara av tanken på personen, hur man alltid vara i hans närhet. Hur man alltid vill vara i hans famn. 

Jag kan göra listan lång, men ni slipper. 


När han kommer så blir det mat, hemma gjorde hamburgare, mammas är dom bästa!
Ikväll är jag och mannen bjudna på fika hos min kusin som flyttat till lägenhet.

Det ska bli trevligt. 

 Sen har mannen med sig 2 dvd:er med Prison Break + en film, så vi har nog att göra inatt. hähä. 


Nej, nu ska jag fixa och trixa lite.

Tjaråh!



Ovido - Quiz & Flashcards