Alla inlägg den 18 december 2008

Av Angelica Eriksson - 18 december 2008 21:54

Vi har spelat poker ikväll,

det gick sådär. Kom topp 3 i alla fall.(haha)


Nu har vi ätit chips och dip, nu ska vi titta på film och mysa tror jag.

Imorgon är sista dagen i skolan,

ovärd avslutning, endast film i 2 timmar, värt?

Nej, inte så.

Efter skolan åker jag och Sofian till Gbg i några timmar för att shoppa loss på julklappar.

Hoppas verkligen att jag hittar resten till alla nu och inte massa saker till mig själv. Men om jag känner mig rätt kommer jag springa i klädaffärer.

(hehe)


So work it all out,

you know you look so good.

Look so good.

 Twist and shout!

Av Angelica Eriksson - 18 december 2008 13:59

Och hans läppar är dom mjukaste jag mött,

det är sådär så att det blir varmt och pirrigt i hela mig.

Speciellt när han kysser mig sådär med lite halv öppen mun,


Dagen har innehållet som sagt ett prov på 4 timmar.

Dåligt gick det. Riktigt dåligt. Jag ska inte svära, men det är så att jag vill. 

 Det är de enda vi har gjort i skolan idag, nervösa satte vi oss i den stora hörsalen och proven delades ut. Skrev, räknade, skrev och räknade lite till.

Dåligt som sagt. 


Efter provet var det lite svordommar här och där från olika håll, 

sen jag gick jag till bussen.
Nu har jag duschat och ska snart åka till stan för att visa moder vad jag önskar mig i julklapp.
Efter det ska jag till min man och mysa!

 Chips och dip blir det ikväll, med en bra film tror jag.
Det är mysigt, och sedan ska han kyssa mig.

 Det är nog ännu mysigare, det ÄR mysigare. 


Nu ska jag ta på mig fina kläder,

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards