Direktlänk till inlägg 23 februari 2009

Klart jag mår bra, vad annars?

Av Angelica Eriksson - 23 februari 2009 09:29

Med endast två timmars sömn denna natt är jag förvånadsvärt pigg, men jag ska inte förneka att det var en enkel kamp att ta sig upp ur sängen imorses.
Efter 45 minuters snoozning och två påminnelser av min fader var jag tvungen att dra av mig täcket och sätta mig upp.

Mot min vilja kan jag då säga.

Även fast vi hade ett lov för någon vecka sedan är jag fortfarande trött. Illamående, ingen matlust, sömnlösa nätter och röda ögon har blivit en vana i vardagen.

Ingenting är längre som det varit förut, men på något sätt har ingenting förändrats.

Jag lever fortfarande med känslorna, känslan och varje dag är en kamp för att tygla mig själv.

Ibland lyckas jag, ibland skenar hästen iväg.


Idag är en dag då jag bara flyter med.

Då allting rusar förbi fast jag är kvar i någon slags slowmotion.

Och jag längtar redan tillbaka till min varma säng och mitt fluffiga täcke.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Eriksson - 21 juni 2009 21:39

http://angeliicae.blogspot.com/

Av Angelica Eriksson - 12 juni 2009 08:11

Jag gjorde fin hos Anders imorses medans han tog på sig studentmössan och kavaj. Åh, världens vackraste.   Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja med våran avslutning. Treorna gapar, skriker, sjunger och visslar i korridorerna och jag...

Av Angelica Eriksson - 10 juni 2009 12:18

Det får inte ske igen, det ska inte bli som vi en gång hade det. Nya blickar och nya känslor.Och vi klarar det,   Ikväll ska vi grilla och dricka lite.Imorgon är vi lediga och på fredag är det student och avslutning. Jag tror det blir bra. ...

Av Angelica Eriksson - 8 juni 2009 15:01

Helgen har passerat med rasande fart och roligt har vi haft på köpet! I fredags hade jag och Anders myskväll med min kära mor och fader.Vi tittade på "Vi hade tur med vädret -igen" och åt chips. Filmen var bra, bra, bra. I lördags shoppade jag ett lå...

Av Angelica Eriksson - 4 juni 2009 17:47

Jag ska också dansa i natten på tomma gator, med en vacker man.Någon natt.     http://www.youtube.com/watch?v=q-4icsfqTC4 ...

Ovido - Quiz & Flashcards