Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Angelica Eriksson - 14 februari 2009 23:58

När man bara vill försvinna och glömma,

när man bara vill fly från känslor och vad saknad heter.

När man inte vill tänka tillbaka utan bara fortsätta frammåt,

när ensamheten är din fiende och kroppen bredvid dig inte finns längre.

 Jag kanske kan fly från dig,

men jag kan aldrig fly från mina känslor eller mig själv,

även om jag så ibland önskar.


Jag skäms för att be, jag skäms för att gråta.
Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta.
Och alla vill väl ha dig nu, dom har ju väntat på dehär,
och jag hatar att jag älskar dig,
jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.


Och jag skäms för att be, jag skäms för att gråta. Ditt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta.

Ovido - Quiz & Flashcards