Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Angelica Eriksson - 13 februari 2009 11:04

Jag tycker det är tråkigt att du inte ens vill vara kompis,

vi som sa att om de skulle ta slut skulle vi ändå ha vänskpen kvar.

Men icke.

Du måste förstå att jag blev sårad,

du skadar mig mer än vad du måste.

 Jag sa att du förlorat mig, det har du väl egentligen inte.

Men du ville vara fri, så jag ska inte höra av mig, de får du göra om du vill.


Men du förstår inte smärtan jag bär på,

det gör du inte.

Så var inte dryg eller elak, du förstår inte hur ont de gör i mig,

när du behandlar mig dåligt.

Jag vill ju inte förlora hela dig, men de har jag väl gjort nu?


Om jag var 10 år yngre,
skulle jag inte behöva dig längre.
Någon dag är jag din jakttrofé som du övergav,
någon dag kanske jag kör över dig här utanför.
Varför måste vi döda varandra?
Nåt säger mig att du blir borta en lång, lång tid.

Ovido - Quiz & Flashcards