Alla inlägg under april 2009

Av Angelica Eriksson - 6 april 2009 12:43

En god frukost väntar med thé och rostade mackor.

Idag går årets första picknick av stapeln och mys kommer det bli!
Sen tror jag allt jag är sugen på att köpa hopprep,
så man kan smyga tiger och hoppa sockerbiten.
Det ska jag föreslå för mina vänner,

hoppas dom är med på idén bara.
Ja, jag är allt lite barnslig av mig, men det får man vara. 


Av Angelica Eriksson - 4 april 2009 17:23

Jag ska på kalas i vårvädret,
påskmat ska det tydligen bjudas på.

Jag ska ha min blommiga klänning för den som ville veta,
kanske lockigt hår också.
Fast bara kanske.

Förut blev det en fika med My och stan med Anders.
Det var mys, och varmt.

Nu blir det en snabbdusch och byta om till fin-fina kläder.


Av Angelica Eriksson - 3 april 2009 13:42

Min huvudvärk går inte över,
inte heller pirret i magen som du orsakar.

Jag vill ha såpbubblor,
jag vill bli frisk.
Sen ska jag dansa gata upp och ner!


Av Angelica Eriksson - 1 april 2009 20:08

Våren är på ingång och det känns bra,

mycket bra.
Snart är det picknickar i solen som gäller och vackra klänningar och bara fötter.
Jag längtar.

Och nu tittar jag på vårkläder,

dags att bunkra upp!


Ovido - Quiz & Flashcards