Alla inlägg den 21 april 2009

Av Angelica Eriksson - 21 april 2009 21:06

Engelska, nationella, muntliga är avklarad.
Det gick nästan som på dans, bättre än förväntan faktiskt och kanske klarar jag mig om jag någongång skulle åka utomlands.


 Efter skolan fikade jag med Malin, och det var ju inte igår.
Verkligen inte igår, fast även kändes det nästan som så.

 Vi pratade om livets alla ting, bebisar, bröllop, lägenheter och blommor.

Det blev en tur på stan och sökandet efter en rosett att ha i håret, dock har jag letat alldeles för länge och ger snart upp.


Nu ska jag strax möta Anders som kommer hem från Stockholm och det ska bli myyys! 



Och vi höll så hårt, så hårt i varandra och vi gjorde allting tillsammansför att alla skulle veta att det var vi, vi, vi mot dom
 
Ovido - Quiz & Flashcards