Alla inlägg den 29 april 2009

Av Angelica Eriksson - 29 april 2009 20:38

Jag och min hjärtevän hade en mysig stund i solen med kaffe.

Det var mysigt och varmt, och årets första fika på uteserveringen!

Finemang serru!

Jag fyndade också en kavaj på rean, och en kjol ska införskaffas imorgon.

 Skor skulle också behövas, kanske räcker min ekonomi, kanske inte.


Av Angelica Eriksson - 29 april 2009 13:31

Men skräll att jag har huvudvärk? Och jag hostar.
Dagar i skolan utan mat är ingen hitt, men snart blir det fika på Rådhuset med Sofian! Alltid något i alla fall, får hoppas på att de finns goda mackor att äta. hähä.
Och ja, stan ska göras och förhoppningsvis kanske man hittar något att ha på sig imorgon.
Det blir firande av mina kära kära kära vänner som fyllt år och samtidigt utgång.
Nicekväll!

Nu är det svenska och grupparbete!

Ovido - Quiz & Flashcards