Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

En liten sammanfattning,

Av Angelica Eriksson - 5 januari 2009 00:07

Och det nya året har börjat, lugnt och bra.

Nyår var bra,

det var party, party och promenader. 

Sedan var det raketer. För vissa i alla fall.
Men jag säger inte så mycket mer än det, 

och ett tack till alla glada människor som höll i fester och dylikt, 

och dom som förgyllde kvällen. 


En sammanfattning av 2008 kanske?
Året har varit fyllt med kärlek. Det har varit upp och nergångar.
Det har varit förlorad vänskap och vad ska man säga, jag vet inte.
Sedan finns det dom som alltid stöttat mig, även fast jag inte varit lika bra tillbaka. Jag är verkligen ledsen för det. Och jag är skyldig er, jag är skyldig er tid och en bättre vänskap. Jag tar på mig skulden,


Sommaren har varit den bästa, men den kunde också varit bättre.
Dagarna i Helsingborg, åh. Sol, värme, trevligt sällskap, mys. Ta mig tillbaka, jatack.
Helgen i Stockholm med Anders + hans syskon, det var mysigt.
Jordgubbs-jobbet. Cykelturerna för att svalka sig i det iskalla vattnet. 

Dock saknar jag picknickarna med mina brydar, och åter igen, jag är ledsen. (om ni nu ens läser detta, och det är också dåligt att säga förlåt såhär,)


Vintern, det var kanppt någon vinter.
Det var väl snö i någon vecka, och då var stämningen på topp hos Angelica. Sedan försvann den, tillsammans med snön. Tillsammans med kärleken,
kärleken kom tillbaka, men det gjorde aldrig stämningen.
Men mysig var den, december i alla fall.
Göteborg och Liseberg med mysigt folk. Och lycklig är Angelica, med knäckäpple och en man som håller om henne.

Ja, det har varit ett bra år. Dålig sammanfattning.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Eriksson - 21 juni 2009 21:39

http://angeliicae.blogspot.com/

Av Angelica Eriksson - 12 juni 2009 08:11

Jag gjorde fin hos Anders imorses medans han tog på sig studentmössan och kavaj. Åh, världens vackraste.   Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja med våran avslutning. Treorna gapar, skriker, sjunger och visslar i korridorerna och jag...

Av Angelica Eriksson - 10 juni 2009 12:18

Det får inte ske igen, det ska inte bli som vi en gång hade det. Nya blickar och nya känslor.Och vi klarar det,   Ikväll ska vi grilla och dricka lite.Imorgon är vi lediga och på fredag är det student och avslutning. Jag tror det blir bra. ...

Av Angelica Eriksson - 8 juni 2009 15:01

Helgen har passerat med rasande fart och roligt har vi haft på köpet! I fredags hade jag och Anders myskväll med min kära mor och fader.Vi tittade på "Vi hade tur med vädret -igen" och åt chips. Filmen var bra, bra, bra. I lördags shoppade jag ett lå...

Av Angelica Eriksson - 4 juni 2009 17:47

Jag ska också dansa i natten på tomma gator, med en vacker man.Någon natt.     http://www.youtube.com/watch?v=q-4icsfqTC4 ...

Ovido - Quiz & Flashcards