Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Angelica Eriksson - 12 juni 2009 08:11

Jag gjorde fin hos Anders imorses medans han tog på sig studentmössan och kavaj.
Åh, världens vackraste.


Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja med våran avslutning.
Treorna gapar, skriker, sjunger och visslar i korridorerna och jag kan faktiskt längta tills jag står själv där i vit klänning om ett år.

Efter min avslutning här i skolan ska jag träffa pappa för att köpa lite saker till studenterna som jag ska träffa senare.
Vidare till Tibro och gratta min underbara Anders på studentdagen.
Det blir middag hemma hos Anders för att sedan åka hem till Fagersanna när Anders åker till krogen.

Ett grattis till min man, min kusin och alla andra som tar studenten!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards