Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Angelica Eriksson - 8 juni 2009 15:01

Helgen har passerat med rasande fart och roligt har vi haft på köpet!
I fredags hade jag och Anders myskväll med min kära mor och fader.
Vi tittade på "Vi hade tur med vädret -igen" och åt chips.
Filmen var bra, bra, bra.
I lördags shoppade jag ett långhopprep medan Anders köpte lila shorts.
På kvällen drack vi vin och spelade spel med Erik och Sofia.
Det började med monopol och fusk, det slutade med hopprep och kotten.
Tack för kvällen!
Och igår var jag på kalas och lekte med min 3-åriga kusin.
Pastasallad och 3 olika sorters tårtor, inte illa inte.


Idag åkte jag till skolan för att vara den ambitiösa elev som jag kan vara.
Gick till Naturkunskapen, helt själv mötte jag min lärare.
Efter 5 minuter kom ca 10 killar ur klassen och jag pustade ut.
Det enda vi skulle göra var en utvärdering av kursen och sen fick vi sluta, nästa lektion började 11, trodde jag. Då var den lektionen tydligen inställd eftersom vi har såååååååååååååå mycket att göra.
Jag beslutade mig för att städa skåpet och åka hem.

Mamma och mormor kom och gjorde stan med mig och sen har jag bara tittat på film, "Eternal Sunshine of the spotless mind". Den tog mig med storm.

Nu ska jag skynda iväg och göra tacos till min man!
Stress!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards